Rajtad is múljon! – ezzel a szlogennel indít a FŐKERT Nonprofit Zrt. közösségi tervezést ösztönző kampányt

Rajtad is múljon! – ezzel a szlogennel indít a FŐKERT Nonprofit Zrt. közösségi tervezést ösztönző kampánytRajtad is múljon! – ezzel a szlogennel indít a FŐKERT Nonprofit Zrt. közösségi tervezést ösztönző kampányt
A kampány célja, hogy felhívja a budapestiek figyelmét arra, hogy a városi tér az Övék, az Ő kikapcsolódásukat, rekreációjukat hivatott szolgálni. Azonban ahhoz, hogy ez létrejöjjön egy-egy parkban, közterületen, az kell, hogy az igényeket, az elvárásokat a tervezők, kivitelezők ismerjék, illetve, hogy az így kialakított zöldterületet a lakosság magáénak érezze, védje, óvja. Éppen ezért ebben az évben nagyszabású, sok látogatót vonzó eseményeken interaktív, „tértervező-térzöldítő” játékkal arra buzdítják a lakosokat, hogy tervezzék meg a saját terüket. A játék során mindenki a kreativitását használva, perceken belül átalakíthatja a rendelkezésre álló teret, s megtapasztalhatja, hogy akár egyszerű geometriai formákból is milyen könnyedén és sokszínűen megváltoztatható egy-egy terület hangulata, szerkezete. Mindemellett fontos cél, hogy a lakosság érezze, rajta is múlik egy-egy zöldterület állapota, funkciója. A tangram puzzle alapjaira épülő játékkal először a Gardenexpon, Magyarország legnagyobb kerti életmód kiállításán találkozhatnak az érdeklődők március 23-25. között a Budapest Sportarénában. Az idén hatodik alkalommal megrendezésre kerülő eseményre, ahol 8.000 négyzetméteren 150 kiállító mutatja be kerttel kapcsolatos újdonságait, 25.000 látogatót várnak a szervezők.